ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ВАС

НАЙПОШИРЕНІШІ ЗАПИТАННЯ

Як швидко я отримаю своє замовлення?

Обробка Вашого замовлення відбувається в день замовлення у порядку черговості системи. Після перевірки і узгодження товар передається в службу доставки, з цього моменту ми ні яким чином не можемо вплинути на швидкість отримання вашого замовлення, але зазвичай це 1-3 дні.

Я хочу подивитись, придбати товар чи є у вас магазин фізично?

Ми працюємо виключно онлайн, тому фізичного магазину у нас немає. Це дозволяє мінімізувати витрати, що позитивно впливає на загальну цінову політику наших товарів. Придбати продукцію можна тільки через наш інтернет-магазин WDT-shop.

В окремих випадках ми можемо організувати доставку придбаного товару кур'єром особисто, але оформлення замовлення все одно необхідно здійснити через наш сайт.

Чи можлива купівля на виплат або у розстрочку?

Нажаль ні, ми не надаємо такої можливості.

Навіщо вносити передоплату, якщо я точно планую забрати товар на пошті?

Ми вимушені брати мінімально можливу передоплату (на скільки це можливо) за пересилку великогабаритного товару в дві сторони, тобто виключно за послуги доставлення. На випадок, якщо товар Вам не підійде чи у Вас змінились плани, погляди, настрій і т. п. і Ви відправите його назад. Сума залежить від величини (об'єму) і цінності товару. Наприклад, за апарат для ліплення хінкалі "KM14s" ми не просимо внести передоплату, але за ін'єктор "MPI50"  передплата може бути 500 грн.

При сплаті за товар на пошті обов'язково передплата відраховуються, тобто Ви оплачуєте початкову суму товару з відрахуванням передплати і не переплачуєте. При використанні послуги накладного платежу, перевізник включає вартість доставки у комісію в розмірі 2% за обробку платежу, яку оплачує отримувач. Якщо ви бажаєте уникнути оплати комісії за пересилку коштів, завжди можна оплатити товар повністю, а на пошті сплатити лише за доставку.  Таким чином, передоплата гарантує отримання товару поштою, і її сума відраховується з фінальної оплати, щоб уникнути переплати.

Чому необхідно робити передоплату для товарів "під замовлення"?

Враховуючи те що товару може не бути в наявності і необхідно пришвидшити його виготовлення, або він має індивідуальні особливості (характеристики) що були зазначені замовником (покупцем) передоплата є стандартною процедурою. Це свідчить про Вашу зацікавленість в придбанні та гарантує що Ви заберете замовлення. Зазвичай ми просимо 25% передоплати, але можуть бути обставин де необхідно 50%, оскільки такий товар є індивідуальним за своїми характеристиками.

Чому я не можу придбати товар з категорії "для сервісу"?

Даний вид товару продається вже існуючим клієнтам (покупцям) що придбали обладнання компанії WDT і мають всі необхідні підтверджувальні документи (гарантійний лист серійний номер, чек тощо).

Чи я можу придбати товар і ящо він мені не підійшов повернути його?

Так, ви можете придбати товар, а якщо він вам не підійшов, повернути його, дотримуючись умов повернення. Відповідно до законодавства, ви маєте право повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання, за умови, що:

  1. Товар не був у використанні.
    • Він повинен бути новим, без будь-яких слідів використання або застосування.
  2. Товар збережений у початковому вигляді.
    • Збережено товарний вигляд, повну початкову комплектацію, фірмове пакування.
    • Наклейки, пломби, гарантійний талон, інструкція та інші елементи мають бути на своїх місцях і непошкодженими.
  3. Є підтвердження покупки.
    • Наприклад, чек або накладна.
  4. Товар не належить до переліку, який не підлягає поверненню.
    • Це можуть бути продукти харчування, засоби гігієни, косметика, або інші товари, передбачені законодавством.

Як повернути товар:

  1. Зв'яжіться з нашою службою підтримки через інтернет-магазин WDT-shop, щоб уточнити деталі повернення.
  2. Надішліть товар назад (через кур’єрську службу або пошту), дотримуючись інструкцій, наданих менеджером.
  3. Після перевірки стану товару (на відповідність вищевказаним умовам) ми здійснимо повернення коштів або обмін на інший товар.

Зверніть увагу, що витрати на доставку при поверненні товару можуть покриватися клієнтом, якщо інше не передбачено умовами продажу.

КОНТАКТНА ФОРМА

НАДІСЛАТИ ВІДГУК АБО ПРОПОЗИЦІЮ