Будьласка ознайомтесь з умовами гарантійного обслуговування
Гарантійний ремонт обладнання надається протягом усього гарантійного періоду, що становить 12 місяців, за умови пред’явлення Покупцем документів, які підтверджують факт купівлі товару. Для забезпечення гарантійного обслуговування важливо мати правильно оформлену гарантію без виправлень чи пошкоджень у паспорті виробу. У разі відсутності таких документів або невідповідності їх оформлення претензії щодо якості товару не розглядаються.
Доставка несправного обладнання до сервісного центру разом із необхідними документами здійснюється за рахунок Покупця. Рекомендується забезпечити належну упаковку пристрою для уникнення пошкоджень під час транспортування.
Сервісний центр гарантує швидкий і якісний ремонт у рамках умов гарантії, аби забезпечити максимальний комфорт та задоволення від користування придбаним обладнанням.
Гарантія не поширюється на пристрої, що вийшли з ладу:
- пошкодження, порушення цілісності виробничих гарантійних пломб;
- наявності механічних пошкоджень;
- самостійного ремонту або будь-яких змін у середині пристрою;
- виконання ремонту сторонніми організаціями;
- випадкових чи умисних пошкоджень, заподіяних покупцем;
- дефектів, спричинених стихійними лихами;
- пошкоджень, спричинених проникненням у машину комах, вологи чи агресивних речовин;
- порушень правил експлуатації, зазначених в інструкції;
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі.
Гарантії не підлягають пошкодження, що виникли під час транспортування, завантаження, розвантаження.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні матеріали та інші змінні елементи, що мають природний період працездатності.
Виробник не приймає претензій, якщо протягом гарантійного терміну не проводилося сервісне обслуговування або проводилося особами, які не мають відповідного дозволу.